недеља, 4. јун 2017.

Garnier i Balea pilinzi za lice i telo

Ćao! Evo mene opet na blogu. Leto nam već polako dolazi, počinjemo da nosimo otvorene haljine, a spremamo se i za sunčanje.🌞 Naravno da želimo da nam koža bude lepa i glatka, a i da skinemo izumrle ćelije. A šta bismo drugo onda koristili, nego piling! Danas ću vam pokazati koje pilinge sam ja odabrala za pripremu kože za leto.




Piling koji sam izabrala za lice jeste Balea Creme Peeling sa uljem koštica kajsije. Namenjen je za sve tipove kože, mada ga ne bih preporučila za ekstremno osetljivu kožu. Moj prvi utisak je bio da su čestice u njemu jako, jako sitne, što i volim kada je lice u pitanju. Piling je dosta jak, i nakon upotrebe ostavlja lice potpuno glatkim. Mojoj koži to, ne smeta, ali, ponavljam, nekome sa osetljivijom bi moglo da zasmeta. Ima intenzivan miris na kajsiju. Evo slika:






Ja se u sastav ne razumem mnogo, te o tome neću ni pričati, ali ono što mogu da vidim je da su ulja dosta visoko.

Drugi piling je piling za telo, Garnier Oil Beauty. Navodno je za suvu i hrapavu kožu i sadrži četiri ulja: argana, makadamije, badema i ruže. On je takođe dosta jak, ali ima krupniju teksturu koja mene podseća na gušći med. Miris je divan i ostaje na koži i nakon korišćenja kupke.


 Što se njegovog sastava tiče, SLS je odmah nakon vode, ali su ulja takođe visoko u sastavu.


Cena pilinga za telo je 579 dinara za 200ml, dok za Balea nisam sigurna, ali mislim nekih dvestotak dinara za 75ml. Ima ih u svakom DM, a Garniera i u Lilly drogerijama.
Mislim da su ova dva pilinga odličan izbor za svačiji džep, a i kožu.

Efikasnost: 10/10
Miris: 10/10
Cena: 10/10
Sastav: 9/10
Ukupno: 9,75/10

2 коментара: